W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

adres do e-doręczeń: AE:PL-38638-25912-RJIHI-24

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Rejestr wydanych decyzji o wymeldowanie, zameldowanie

Komórka:
Wydział Spraw Obywatelskich - Referat Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Mieszkaniowych

Miejsce:
pokój 118 – I piętro

Telefon:
62-58-22-118

Zasady udostępniania informacji:
Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015 r., poz. 388 ze zm.) dane udostępniane są na wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL, rejestrów mieszkańców oraz rejestrów zamieszkania cudzoziemców.
Ponadto strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów zgodnie z art. 73 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.).

Powiadom znajomego