W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

adres do e-doręczeń: AE:PL-38638-25912-RJIHI-24

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Podstawa prawna ustawa z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

- Wniosek

- Załączniki

- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł

- Dokument pełnomocnictwa (jeśli został ustanowiony pełnomocnik do odbioru zaświadczenia)

- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej z tytułu udzielenia pełnomocnictwa w wysokości 17 zł (jeżeli został ustanowiony pełnomocnik)

II. OPŁATY:

Zgodnie z ust. 21 części II załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej opłata skarbowa w wysokości 17 zł.

UWAGA!

Zmiana numeru rachunku bankowego. Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim nr 80 1020 2212 0000 5102 0461 1572.

III. TERMIN ODPOWIEDZI:

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego: nie później niż w terminie 7 dni

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Polityki Przestrzennej, pok. 201 (II piętro)

Tel. 62 582 22 01

E-mail: wpp@umostrow.pl

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Brak

VI. UWAGI:

WZÓR WNIOSKU UDOSTĘPNIONY W DOC ORAZ PDF 

VII. RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia  o ochronie danych, zwanego dalej RODO) informujemy, że:

 

1.   Administratorem Danych jest Prezydent Miasta Ostrowa Wielkopolskiego, 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, tel.: (62) 58-22-400, e-mail: um@umostrow.pl.

2.   Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, e-mail: iod@umostrow.pl.

3.   Dane osobowe gromadzone są i przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o sporządzenie zaświadczenia o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie: 

-      art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze: ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa  z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawa  z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,

-      art. 6 ust. 1 lit. a) RODO -  w celu przyspieszenia kontaktu w przedmiotowej sprawie w zakresie numeru telefonu - na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.

Następnie dane będą przechowywane w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

4.   Dane osobowe będą usuwane w terminach wskazanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator Danych. 

5.   Dane osobowe będą przekazywane odbiorcą w rozumieniu przepisów o ochronie danych tj.: podmioty świadczące usługi pocztowe, informatyczne, a także innym podmiotom, w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.

6.   Podanie danych jest niezbędne do zrealizowania uprawnienia wynikającego z przepisów prawa, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku, o którym mowa wyżej.   

7.   Osoba, której dane są przetwarzane, w granicach określonych Rozporządzeniem,  ma prawo do:

-      dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;

-      sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne oraz ograniczenia; 

-      w przypadku zgody na przetwarzanie danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)  RODO (numer telefonu)  przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody wymaga jego złożenia w formie pisemnej  i  przesłania na adres wskazany w pkt. 1, 

-      wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego