W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

adres do e-doręczeń: AE:PL-38638-25912-RJIHI-24

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub zgodności budowy z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (w postępowaniu legalizacyjnym)

Podstawa prawna: ustawa z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

- Wniosek

- Załączniki

- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł

- Dokument pełnomocnictwa (jeśli został ustanowiony pełnomocnik do odbioru zaświadczenia)

- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej z tytułu udzielenia pełnomocnictwa w wysokości 17 zł (jeżeli został ustanowiony pełnomocnik)

II. OPŁATY:

Zgodnie z ust. 21 części II załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej opłata skarbowa w wysokości 17 zł.

UWAGA!

Zmiana numeru rachunku bankowego. Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim nr 80 1020 2212 0000 5102 0461 1572.

III. TERMIN ODPOWIEDZI:

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego: nie później niż w terminie 7 dni

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Polityki Przestrzennej, pok. 201 (II piętro)

Tel. 62 582 22 01

E-mail: wpp@umostrow.pl

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Brak

VI. UWAGI:

WZÓR WNIOSKU UDOSTĘPNIONY W DOC ORAZ PDF 

VII. RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia  o ochronie danych, zwanego dalej RODO) informujemy, że:

1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego,   63-400 Ostrów Wielkopolski,  al. Powstańców Wielkopolskich 18, tel.: 62-58-22-400, fax.: 62-736-64-07, e-mail: um@umostrow.pl;
2.     Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:
- listownie przesyłając korespondencję na adres: Inspektor Ochrony Danych, al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski;
- telefonicznie pod numerem 62-58-22-102;
- pisząc e-mail na adres: iod@umostrow.pl;
3.     Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zadań związanych z wydawaniem zaświadczenia o przeznaczeniu terenu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Następnie Państwa dane będziemy przechowywać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów oraz rozporządzeń wykonawczych.
4.     Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: 
- art. 6 ust. 1 lit. c. RODO na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych.
5.     Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz świadczące usługi serwisowe dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych.  
6.     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 
7.     Posiada Pani/Pan prawo:
- dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku gdy osoba, której danę dotyczą kwestionuj prawidłowość danych osobowych,
8.     Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;
9.     Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w zakresie w jakim przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencją niepodania przez Panią/Pana tych danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia sprawy. 
10.  Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać automatycznym sposobom przetwarzania danych osobowych opierających się na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

 

Załączniki

Powiadom znajomego