Wydanie odpisów z rejestru instytucji kultury
Wydawanie odpisów z rejestru instytucji kultury
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z dnia 20.02.2012 r. poz. 189).
Odpis z Rejestru Instytucji Kultury (pełny lub skrócony) wydaje się na podstawie pisemnego wniosku.
· Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.
· Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
Opłaty:
Wydanie odpisu jest odpłatne.
Opłata skarbowa: 5 zł za każdą stronę odpisu (wysokość opłaty reguluje Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023, poz. 2111)).
Przed dokonaniem wpłaty należy ustalić w Referacie Kultury ilość stron danego odpisu w celu wniesienia opłaty w stosownej wysokości.
Gotówką bez dodatkowych opłat można dokonywać w punkcie kasowym prowadzonym przez BOŚ O/Ostrów Wielkopolski mieszczącym się w budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim (na parterze).
Bezgotówkowo – przelewem na poniższy numer rachunku bankowego:
Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim
Wydział Finansowy
PKO Bank Polski: 80 1020 2212 0000 5102 0461 1572.
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o odpis z Rejestru Instytucji Kultury,
- Potwierdzenie wpłaty lub przelewu.
Wnioski należy składać w Referacie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, parter.