Użyczenie pomieszczeń Urzędu Miejskiego przy al. Powstańców Wielkopolskich 14 (Centrum Aktywności Lokalnej) przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w Programie Rewitalizacji działające na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
Podstawa prawna:
- Art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., 1465 z późn. zmianami)
- Zarządzenie nr 3955/VIII/2024 Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego z dnia 4 stycznia 2024 r w sprawie nadania Regulaminu korzystania z pomieszczeń Urzędu Miejskiego przy al. Powstańców Wielkopolskich 14 (Centrum Aktywności Lokalnej) przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w Programie Rewitalizacji działające na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- wniosek / formularz zapotrzebowania na korzystanie z pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego przy al. Powstańców Wielkopolskich 14 (Centrum Aktywności Lokalnej)
II. OPŁATY:
Nie pobiera się.
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku:
- zawarcie umowy użyczenia pomieszczeń Urzędu Miejskiego – Centrum Aktywności Lokalnej.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat ds. Organizacji Pozarządowych i Polityki Senioralnej
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
VI. UWAGI:
Wszelkie informacje dotyczące harmonogramu korzystania z pomieszczeń w Centrum Aktywności Lokalnej można uzyskać osobiście lub telefonicznie w Referacie ds. Organizacji Pozarządowych i Polityki Senioralnej
Kontakt tel. 62 58 22 510, 62 58 22 313
VII. RODO :
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż :
• Administratorem Danych jest Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, tel.: (62) 58-22-400, fax.: (62) 736-64-07, e-mail: um@umostrow.pl, strona internetowa: www.umostrow.pl, BIP: https://bip.umostrow.pl/
• Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, fax.(62) 736-64-07, e-mail: iod@umostrow.pl.
• Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu realizacji obowiązków Administratora Danych wynikających z zawarcia umowy użyczenia pomieszczeń Urzędu Miejskiego – Centrum Aktywności Lokalnej art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest organizacja reprezentowana przez osobę, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dotyczą, przed zawarciem umowy.
• Dane osobowe będą usuwane w terminach wskazanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
• Podanie danych jest konieczne w celu zawarcia i realizacji umowy.
• Dane osobowe zostaną udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
• Osoba, której dane są przetwarzane, w granicach określonych Rozporządzeniem, ma prawo do:
◦ dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
◦ wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa ul. Stawki 2.