W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

adres do e-doręczeń: AE:PL-38638-25912-RJIHI-24

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu pomiędzy al. Słowackiego a ul. Torową – część B oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu przy ul. Wrocławskiej – część A

OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO

w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu pomiędzy al. Słowackiego a ul. Torową – część B 
oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu przy ul. Wrocławskiej – część A.

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (w brzmieniu sprzed wejścia w życie nowelizacji ustawy w dniu 24 września 2023 r., Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Ostrowa Wielkopolskiego:

-      uchwały nr XXXIX/445/2021 w dniu 26 października 2021 r., zmienionej uchwałą 
nr XLIV/491/2022 z dnia 21 lutego 2022 r., w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu pomiędzy al. Słowackiego a ul. Torową – część B,

-      uchwały nr LI/559/2022 w dniu 14 września 2022 r. w sprawie przystąpienia 
do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu przy ul. Wrocławskiej – część A.

Zainteresowani mogą składać wnioski do powyższych miejscowych planów w terminie do dnia 14.08.2024 r. 

Wnioski należy składać w formie papierowej na adres Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres: wpp@umostrow.pl) oraz formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r., Dz. U. z 2023 r. poz. 2509), zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko, albo nazwę, adres zamieszkania wnioskodawcy, albo siedziby, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż :

1.       Administratorem Danych jest Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, tel.: (62) 58-22-400, fax.: (62) 736-64-07, e-mail: um@umostrow.pl, 

2.       Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, e-mail: iod@umostrow.pl.

3.       Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu realizacji obowiązków Administratora Danych, w związku 
z załatwianą sprawą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) – RODO - Ustawa o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym.

◦     przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

◦     w celach archiwalnych 

4.       Dane osobowe będą usuwane w terminach wskazanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji 
i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator Danych. 

5.       Dane osobowe będą przekazywane odbiorcą w rozumieniu przepisów o ochronie danych tj.: podmioty świadczące usługi pocztowe, informatyczne oraz stronom postępowania, instytucjom uzgadniającym i opiniującym w myśl ustawy z dnia 
27 marca 2003 roku o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym oraz w ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego a także innym podmiotom, w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa, 

6.       Podanie danych Osobowych jest niezbędne do zrealizowania uprawnienia wynikającego z przepisów prawa 
a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. 

7.       Osoba, której dane są przetwarzane, w granicach określonych Rozporządzeniem,  ma prawo do:

◦     żądania od Administratora Danych dostępu do swoich danych osobowych,

◦     sprostowania, ograniczenia, przetwarzania danych, 

◦     wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

 

Załączniki

Powiadom znajomego