W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Zgłoszenia wewnętrzne

Realizując obowiązek wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. 2024 poz. 928) informujemy, że utworzyliśmy wewnętrzne kanały zgłoszeń informacji o naruszeniach prawa dla sygnalistów. 

Szczegółowe informacje na temat wybranych kanałów wewnętrznych, instrukcji dokonania zgłoszenia oraz zasad ich rozpatrywania znajdą Państwo w "WEWNĘTRZNEJ PROCEDURZE DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NASTĘPCZYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM".

Zgłoszenia można dokonać poprzez:

  • elektroniczny system Sygnalizuj.pl gwarantujący pełną anonimowość i poufność podczas całego procesu, opublikowany pod adresem https://umostrow.sygnalizuj.pl,
  • pisemnie w formie listownej w zamkniętej kopercie, przesyłając na adres korespondencyjny: 

       Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, 
       Al. Powstańców Wielkopolskich 18, 
       63-400 Ostrów Wielkopolski; 
       na kopercie należy dodać dopisek: 
       „Zgłoszenie od sygnalisty, nie otwierać w kancelarii”

  • ustnie za pośrednictwem nienagrywanej linii telefonicznej o numerze: 791 250 580 od poniedziałku do czwartku z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godz. 11,00-12,00,
  • ustnie dokonane podczas bezpośredniego spotkania z Koordynatorem, zorganizowanego na wniosek Sygnalisty w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku. 

Zgłoszenie, niezależnie od wyboru kanału zgłoszenia, musi zawierać informacje takie jak:
1) dane Sygnalisty (tj. imię, nazwisko), sposób kontaktu z Sygnalistą oraz  adresem do kontaktu (tj. adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej i numer telefonu);
2) dane osoby (tj. imię, nazwisko, stanowisko, miejsce pracy) której dotyczy zgłoszenie;
3) kategorię naruszenia prawa;
4) wszelkie okoliczności wskazujące na naruszenie prawa;
5) informacje, dokumenty oraz inne dowody dotyczące wystąpienia naruszenia prawa lub nieprawidłowości wskazanych w zgłoszeniu, w tym w szczególności dane świadków naruszenia prawa;
6) miejsce, czas, okres, w którym doszło do naruszenia prawa.

Przykładowy wzór formularza zgłoszenia wewnętrznego stanowi załącznik nr 2 do procedury. 

 

Uwaga!

Zgłoszenia anonimowe pozostawia się bez rozpatrzenia.

 


Załączniki

Powiadom znajomego