W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Rejestry, ewidencje, archiwa

XML

Ewidencja Ludności

Komórka: Wydział Spraw Obywatelskich - Referat Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Mieszkaniowych Miejsce: Pokój 117 – I piętro Telefon: 62-58-22-117 Zasady udostępniania informacji: Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności dane udostępniane są na wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL, rejestrów...

Rejestr skarg i wniosków

Komórka organizacyjna: Kancelaria Prezydenta Miasta, Referat Obsługi Prezydenta Osoba odpowiedzialna: Ewa Głąbiak Miejsce: pokój 120, I piętro Urzędu Miejskiego Telefon: 62 58-22-120

Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta

Komórka organizacyjna: Kancelaria Prezydenta Miasta, Referat Obsługi Prezydenta Osoba odpowiedzialna: Elżbieta Misiek Miejsce: pokój 120, I piętro Urzędu Miejskiego Telefon: 62 58-22-120

Rejestr Decyzji Prezydenta Miasta

Komórka organizacyjna: Kancelaria Prezydenta Miasta, Referat Obsługi Prezydenta Osoba odpowiedzialna: Ewa Głąbiak Miejsce: pokój 120, I piętro Urzędu Miejskiego Telefon: 62 58-22-120

Rejestr osób umieszczonych na listach socjalnych i mieszkaniowych

Komórka: Wydział Spraw Obywatelskich - Referat Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Mieszkaniowych    Miejsce: pokój 118 – I piętro Telefon: 62-58-22-118 Zasady udostępniania informacji: Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015 r., poz. 388 ze zm.) dane udostępniane są na wniosek o...

Rejestr zamówień publicznych

Komórka organizacyjna: Wydział Rozwoju Miasta, Referat Zamówień Publicznych  Osoby do kontaktów: Krzysztof Harych, Agnieszka Sobala, Beata Garbarczyk, Łukasz Studniewski Miejsce: pok. 301, 302, III piętro Telefon: 62 58-22-301, 62 58-22-302

Rejestr Gminnej Ewidencji Zabytków

Komórka organizacyjna: Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków Osoba odpowiedzialna: Ewa Janiszewska Miejsce: pok. 326, III piętro Telefon: 62 58-22-326

Rejestr Urodzeń

Komórka: Wydział Spraw Obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego Miejsce: pokoje 31, 32 - parter Telefon: 62-58 22 432, 62-58 22 431 Zasady udostępniania informacji: Informacje z rejestru udostępnia się na wniosek zgodnie z ustawą z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego.

Rejestr wydanych decyzji o wymeldowanie, zameldowanie

Komórka: Wydział Spraw Obywatelskich - Referat Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Mieszkaniowych Miejsce: pokój 118 – I piętro Telefon: 62-58-22-118 Zasady udostępniania informacji: Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015 r., poz. 388 ze zm.) dane udostępniane są na wniosek o...