W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Rejestry, ewidencje, archiwa

XML

Rejestr przesyłek wpływających

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny, Referat Obsługi Korespondencji Osoby odpowiedzialne: Dagmara Siwek-Koziarska Wioletta Szulc-Dwornik Magdalena Wachowiak Miejsce: Pokój 219, II piętro Urzędu Miejskiego Tel. 62 58-22-219 62 58-22-235 Fax. 62 591-82-06 Udostępnianie informacji zawartych w rejestrze następuje zgodnie z przepisami ustawy z...

Rejestr Małżeństw

Komórka: Wydział Spraw Obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego Miejsce: pokoje 31, 32 - parter Telefon: 62-58-22-431, 62-58-22-432  Zasady udostępniania informacji: Informacje z rejestru udostępnia się na wniosek zgodnie z ustawą z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego.

Rejestr wyborców

Komórka: Wydział Spraw Obywatelskich - Referat Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Mieszkaniowych Miejsce: pokój 107 – I piętro Telefon: 62-58-22-107 Zasady udostępniania informacji: Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności dane udostępniane są na wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL, rejestrów...

Rejestr przechowywanej dokumentacji w Archiwum Zakładowym Urzędu Miejskiego

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny, Archiwum Zakładowe  Osoba odpowiedzialna: Artur Woelke Miejsce: Pokój 213 II piętro Urzędu Miejskiego Telefon: 062 58-22-213 Archiwum Zakładowe Urzędu Miejskiego posiada:  Dokumentację techniczną obiektów budowlanych i dokumentów z nimi związanych  Dokumentację płacową i akta osobowe pracowników...

Ewidencja Ludności

Komórka: Wydział Spraw Obywatelskich - Referat Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Mieszkaniowych Miejsce: Pokój 107 – I piętro Telefon: 62-58-22-107 Zasady udostępniania informacji: Zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności dane udostępniane są na wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL, rejestrów...

Rejestr skarg i wniosków

Komórka organizacyjna: Kancelaria Prezydenta Miasta, Referat Obsługi Prezydenta Osoba odpowiedzialna: Ewa Głąbiak Miejsce: pokój 120, I piętro Urzędu Miejskiego Telefon: 62 58-22-120

Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta

Komórka organizacyjna: Kancelaria Prezydenta Miasta, Referat Obsługi Prezydenta Osoba odpowiedzialna: Elżbieta Misiek Miejsce: pokój 120, I piętro Urzędu Miejskiego Telefon: 62 58-22-120

Rejestr Decyzji Prezydenta Miasta

Komórka organizacyjna: Kancelaria Prezydenta Miasta, Referat Obsługi Prezydenta Osoba odpowiedzialna: Ewa Głąbiak Miejsce: pokój 120, I piętro Urzędu Miejskiego Telefon: 62 58-22-120