W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Urząd Stanu Cywilnego

XML

Miejskie becikowe

PODSTAWA PRAWNA Uchwała nr V/47/2015 Rady Miejskiej Ostrowa Wielkopolskiego z dnia 25 lutego 2015 roku Uchwała Nr XXX/350/2017 Rady Miejskiej Ostrowa Wielkopolskiego z dnia 31 stycznia 2017 roku  Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego  Ustawa z dnia 28 listopad 2003r. o świadczeniach rodzinnych    I.WYMAGANE...

Zaświadczenie o stanie cywilnym

Wymagane dokumenty: Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest osobie, której dotyczy. Złożenie wniosku wymaga osobistego stawiennictwa w urzędzie wraz z ważnym dokumentem tożsamości tj. dowodem osobistym bądź paszportem Wniosek można także przesłać drogą elektroniczną za pomocą platformy e-PUAP. Wniosek składa się do wybranego/dowolnego...

Zgłoszenie urodzenia dziecka

Wymagane dokumenty: 1 marca 2015 r. weszła w życie nowa ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, zmieniająca zasady działania urzędów stanu cywilnego. Zgłoszenia należy dokonać w ciągu 21 dni od dnia sporządzenia karty urodzenia, a gdy dziecko urodziło się martwe - w terminie 3 dni od dnia sporządzenia karty martwego urodzenia. Wymagane dokumenty:...