W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Pomoc publiczna

Zwolnienie od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis

Przedsiębiorcy, którzy rozpoczną nową inwestycję w okresie:

- od dnia 1 lipca 2014 roku do dnia 21 grudnia 2016 roku i zrealizują inwestycję w ciągu 18 miesięcy,
- od dnia 22 grudnia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku i zrealizują inwestycję w ciągu 36 miesięcy,

nabywają prawo do zwolnienia od podatku od nieruchomości przez okres 6 lat i 6 miesięcy.


Rozpoczęcie inwestycji:
- data wydania decyzji pozwolenia na realizację inwestycji.
Zakończenie inwestycji:
- data decyzji pozwolenia na użytkowanie, lub
- data zaświadczenia o zgłoszeniu obiektu budowlanego do użytkowania.
Uwaga! Zaświadczenie obowiązuje dla nowych inwestycji, od których obowiązek podatkowy powstał po dniu 31 grudnia 2017 roku.

KONTAKT

WYDZIAŁ FINANSOWY
Referat Podatku VAT i Pomocy Publicznej

Pokój 228 - II piętro
telefon: 62 582-22-28
e-mail: mkubiak@umostrow.pl

 

WYDZIAŁ FINANSOWY
Referat Podatków Lokalnych

Pokój 215 - II piętro
telefon: 62 582-22-15, 62 582-22-26
e-mail: rpl@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl



WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA
Referat Strategii i Przedsiębiorczości

Pokój 313 - III piętro
telefon: 62 582-23-13
e-mail: pmlynarz@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

Załączniki

Powiadom znajomego