W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Obwieszczenie WGS.ROS.6220.3.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WGS.ROS.6220.3.2024
Typ sprawy Ochrona środowiska
Znak pisma WGS.ROS.6220.3.2024
Rodzaj dokumentu podanie do publicznej wiadomości
Data ważności ogłoszenia

Zgodnie z art. 33 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023r., poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam, że na wniosek MAHLE Behr Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o., ul. Wodna 15, 63-400 Ostrów Wielkopolski, reprezentowanej przez Pełnomocnika, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko pn. „Budowa instalacji do kataforetycznej obróbki metali”, którego lokalizacja przewidziana jest w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wodnej 15 na terenie działek nr 9/1, 15/4, 16/3, 17/3, 18/3, 19/3 (obręb 0040) oraz działki nr 38 (obręb 0041).

Planowane przedsięwzięcie zaliczone zostało do przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 z późn. zm.).

Organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest Prezydent Miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

Z uwagi na charakter przedsięwzięcia, które jest przedsięwzięciem mogącym zawsze znacząco oddziaływać na środowisko przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

W toku prowadzonego postępowania Prezydent Miasta Ostrowa Wielkopolskiego:

1. Działając na podstawie art. 77 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o uzgodnienie warunków realizacji planowanego przedsięwzięcia.

2. Działając na podstawie art. 77 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrowie Wielkopolskim o opinię w sprawie warunków realizacji planowanego przedsięwzięcia.

3. Działając na podstawie art. 77 ust. 1 pkt 3  ww. ustawy wystąpił do Marszałka Województwa Wielkopolskiego o opinię w sprawie warunków realizacji planowanego przedsięwzięcia.

4. Działając na podstawie art. 77 ust. 1 pkt 4 ww. ustawy wystąpił do Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu o uzgodnienie warunków realizacji planowanego przedsięwzięcia.
 
Informuję o możliwości składania uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie, w ramach udziału społeczeństwa w postępowaniu, w terminie 30 dni: 

licząc od dnia 03.06.2024 r. do dnia 02.07.2024 r. (włącznie).

Uwagi i wnioski można składać w Referacie Ochrony Środowiska Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 pisemnie, ustnie do protokołu w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, tj. od godz. 8:00 do godz. 16:00, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: ros@umostrow.pl

Uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu, o którym mowa powyżej pozostaną bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Ostrowa Wielkopolskiego. 

Informuję, że istnieje możliwość zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko oraz pozostałą dokumentacją sprawy w Referacie Ochrony Środowiska Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 8:00 do godz. 16:00.

Publiczne obwieszczenie następuje z dniem 29.05.2024 r.

Załączniki

Powiadom znajomego