W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Świadczenie kompleksowych usług związanych z pełnieniem funkcji Agenta Emisji obligacji dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na łączną kwotę do 31.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści jeden milionów złotych 00/100), łącznie z objęciem całej emisji gwarancją uplasowania przez Agenta Emisji.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie kompleksowych usług związanych z pełnieniem funkcji Agenta Emisji obligacji dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na łączną kwotę do 31.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści jeden milionów złotych 00/100), łącznie z objęciem całej emisji gwarancją uplasowania przez Agenta Emisji.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty składane w postaci papierowej należy umieścić w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Organizatora oraz umieścić dopisek: „Oferta w konkursie na wybór Agenta Emisji obligacji Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski" lub w formie elektronicznej.
rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

Załączniki

Powiadom znajomego