Mapa serwisu
-
Urząd Miejski
-
Załatwianie spraw
- Wydział Administracyjny
- Wydział Edukacji
- Wydział Finansowy
- Wydział Geodezji
- Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
- Wydział Kultury, Kultury Fizycznej i Sportu
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Partycypacji Społecznej
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Wydział Rozwoju Miasta
- Wydział Spraw Obywatelskich
- Wydział Spraw Społecznych
- Urząd Stanu Cywilnego
- Kancelaria Prezydenta Miasta
- Miejski Konserwator Zabytków
- Biuro Zarządzania Kryzysowego
- Kierownictwo urzędu
- Struktura Urzędu
- Godziny pracy
- Nieodpłatna pomoc prawna
-
Tablica ogłoszeń
- Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, udział społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko
- Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego/ studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego/plan ogólny
- Rewitalizacja
- Decyzje o warunkach zabudowy
- Inwestycje celu publicznego
- Ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej
- Gospodarka Nieruchomościami
- Podziały nieruchomości
- Konkursy
- Tryb pozakonkursowy udzielania dotacji
- Obwieszczenia i ogłoszenia innych organów
- Taryfy za zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
-
Planowanie przestrzenne
- Wnioski
- System Informacji Przestrzennej (e-mapa)
- Plan ogólny (w trakcie opracowania)
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (obowiązujące)
- Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego (obowiązujące)
- Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego (w trakcie opracowania)
- Obwieszczenia - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego
- Obwieszczenia - decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Obwieszczenia - decyzje o warunkach zabudowy
- Obwieszczenia - postanowienia opiniujące wstępne projekty podziału nieruchomości
- Ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej
- GeoTif
- Oferty pracy
- Dostępność
- Wykaz danych o środowisku
- Spółki
- Konsultacje
- Rejestry, ewidencje, archiwa
- Strategie, Plany, Programy
- Zamówienia publiczne
- Działalność lobbingowa
- Zgromadzenia
- Petycje
- Statut miasta
- Regulamin Organizacyjny
-
Finanse Miasta
- Podatki i Opłaty Lokalne
- Informacja o rachunkach bankowych
- Pomoc Publiczna
- Budżet Miasta
- Wieloletnia Prognoza Finansowa
-
Stan Zobowiązań Miasta
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2024
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2023
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2022
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2021
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2020
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2019
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2018
- Sprawozdania Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za rok 2017
- Rating - ocena wiarygodności
-
Uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej
- O możliwości spłaty kredytu
- O możliwości spłaty pożyczki
- O możliwości wykupu papierów wartościowych
- O możliwości sfinansowania deficytu budżetowego
- O prognozie kształtowania się długu publicznego
- O projektach budżetów Jednostek Samorządu Terytorialnego
- O przebiegu wykonania budżetu za I półrocze
- O sprawozdaniach z wykonania budżetu
- O wnioskach absolutoryjnych komisji rewizyjnych
- O projekcie wieloletniej prognozy finansowej
-
Kwartalna informacja z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2024
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2023
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2022
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2021
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2020
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2019
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2018
- Kwartalne informacje z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego - rok 2017
- Roczna informacja z wykonania budżetu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Kwartalna informacja o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych
- Informacja o stanie mienia komunalnego
- Informacje oświatowe
- Oświadczenia majątkowe
- Ochrona danych osobowych
- Dokumentacje audytu wewnętrznego
- Dokumentacja z przebiegu kontroli
- Standardy Ochrony Małoletnich
-
Załatwianie spraw
- Prezydent
- Rada Miejska
- Wybory
-
Jednostki Organizacyjne
- Przedszkola
- Szkoły podstawowe
- Żłobek
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
- Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień
- Miejski Zarząd Dróg
- Muzeum Miasta
- Biblioteka Publiczna
- Ostrowskie Centrum Kultury
- Dzienny Dom "Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Dzienny Dom "Senior+" przy ul. Raszkowskiej 39 w Ostrowie Wielkopolskim
- Ostrowskie Centrum Usług Wspólnych
-
Jednostki Pomocnicze
- Rady Osiedli - kadencja 2024 - 2029
-
Rady Osiedli - kadencja 2019 - 2024
- OSIEDLE Nr 1 - „ŚRÓDMIEŚCIE”
- OSIEDLE Nr 2 - „WENECJA”
- OSIEDLE Nr 3 - „KRĘPA"
- OSIEDLE Nr 4 - „JANA PAWŁA II”
- OSIEDLE Nr 5 - „PRUŚLIN”
- OSIEDLE Nr 6 - „KAMIENICE STARE”
- OSIEDLE Nr 7 - „ZACISZE-ZĘBCÓW”
- OSIEDLE Nr 8 - „ODOLANOWSKIE”
- OSIEDLE Nr 9 - „NOWE PARCELE”
- OSIEDLE Nr 10 - „PARCELE ZACHARZEWSKIE”
- OSIEDLE Nr 11 - „POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH”