W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Reklamacje na nieprawidłowości w rejestrze wyborców

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy zameldowanie
Komórka odpowiedzialna Referat Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Spraw Mieszkaniowych

Podstawa prawna:
Art. 22 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku – Kodeks wyborczy.

I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Pisemne zgłoszenie reklamacji.

II. OPŁATY:
Nie pobiera się

III. TERMIN ODPOWIEDZI:
3 dni

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Spraw Obywatelskich (WSO)

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Na decyzję nieuwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wyborców przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim za pośrednictwem organu – Prezydenta Miasta, który wydał decyzję (skargę składa się w Referacie Obsługi Mieszkańców).

VI. UWAGI:
Brak

Powiadom znajomego