W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Ostrowie Wielkopolskim


Al. Powstańców
Wielkopolskich 18
63-400 Ostrów Wielkopolski

tel. (+48) 62 58 22 400
fax (+48) 62 736 64 07
e-mail: um@umostrow.pl

elektroniczna skrzynka
podawcza ePUAP:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka

serwis www: umostrow.pl

Postępowanie administracyjne w sprawie ustalania numeru porządkowego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne
Komórka odpowiedzialna Referat Geodezji i Gospodarki Gruntami

Podstawa prawna:

Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. Rozdział 8a w sprawie porządkowej numeracji nieruchomości ( Dz. U. 2020.2052 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09.01.2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r. poz.125), Kodeks postepowania administracyjnego z dnia 14.06.1960r.(Dz. U. 2021.735 ze zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

Ustalanie numeru porządkowego
- wniosek o ustalenie numeru porządkowego- załącznik nr 1
Wydawanie zaświadczeń o numerze porządkowym
- wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym -załącznik nr 2
- dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej


II. OPŁATY:

Ustalanie numeru porządkowego – brak opłaty
Wydawanie zaświadczeń o numerze porządkowym – 17 zł opłata skarbowa płatna na konto Urzędu Miejskiego Nr 68154011732001400010100004.


III. TERMIN ODPOWIEDZI:

Zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego – do 30 dni
Zaświadczenie o numerze porządkowym – do 7 dni


IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Geodezji, Referat Geodezji i Gospodarki Gruntami (WG/RGG)

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Brak

VI. UWAGI:

Sprawy związane z w/wym. procedurą prowadzi w Wydziale Geodezji, Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami Pani Aleksandra Walczyńska, Kontakt tel. 062 58 22 205 lub 062 58 22 204

VII. RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż :

Administratorem Danych jest Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski,  63-400 Ostrów Wielkopolski,  al. Powstańców Wielkopolskich 18, tel. (62) 58-22-400, fax.: (62) 736-64-07, e-mail: um@umostrow.pl, strona internetowa: www.umostrow.pl, BIP: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl.
Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, 63-400 Ostrów Wielkopolski,  al. Powstańców Wielkopolskich 18, fax.(62) 736-64-07, e-mail: iod@umostrow.pl.
Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu realizacji obowiązków Administratora Danych,
w związku z załatwianą sprawą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze –
Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów, w celach archiwalnych .
Dane osobowe będą usuwane w terminach wskazanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator Danych.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora Danych (np.: podmiotom serwisującym systemy informatyczne i aplikacje, w których przetwarzane są dane osobowe),  instytucjom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa (np.: organom administracji, sądom, ) oraz innym podmiotom, w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.
Podanie danych wynika z przepisów prawa.
Osoba, której dane są przetwarzane, w granicach określonych Rozporządzeniem,  ma prawo do:
żądania od Administratora Danych dostępu do swoich danych osobowych,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego.”
W przypadku, gdy postanowią Państwo skorzystać z tych praw, możemy zwrócić się do Państwa z prośbą o podanie dodatkowych danych osobowych mających na celu jednoznaczną Państwa identyfikację, aby zweryfikować, czy to rzeczywiście Państwo domagają się realizacji swych praw, a nie mamy do czynienia z incydentem lub nadużyciem.

Załączniki

Powiadom znajomego